طراحی سایت و سئو

  • ۰
  • ۰

طراحی پورتال

پورتال به وب سایت هایی می گویند که در آن کاربران وب سایت ها به جز توانایی خواندن مطالب می توان عملکردهایی را بر روی وب سایت انجام داد.

برای مثال سایت هایی که فروشگاهی هستند یک نوع پورتال فروشگاهی می باشند و کاربران می توانند کالای خود را به سبد خرید اضافه نمایند و در کل کالاهای مورد نیاز خود را خرید و ثبت سفارش کنند. سایت های فروشگاهی که دارای ناحیه کاربری هستند تا کاربران بتوانند سفارش خود را رهگیری و پرداخت های قبلی خود را مشاهده کنند.

یکی از اهداف طراحی پورتال سازمانی مدیریت متمرکز اطلاعات سازمانی در مؤسسات و ارائه خدمات اطلاعاتی بروز است. پورتال های سازمانی از یک طرف امکان مدیریت متمرکز در سازمان را برای مدیران و معاونان مؤسسات و سازمانها فراهم کرده و پنجره ای شفاف از سازمان را در مقابل چشم آنها قرار داده و از طرفی دیگر کاربران و مشترکین خود را از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به حوزه ‎های کاری و تجاری خود آگاه می‎ نماید.

در صفحه ورود به این پورتال ها معمولا از شما خواسته میشود تا گروه کاربری خود را انتخاب کنید. مثلا آیا شما قصد دارید به عنوان دانشجو وارد این پورتال شوید یا از اساتید دانشگاه می باشید؟ همچنین برای ورود پرسنل به دانشگاه نیز معمولا دسترسی جداگانه ای ارائه می شود.

طراحی پورتال

نظرات (۱)

با تشکر از شرکت سئوراز بابت ایجاد فرهنگ سازی و توسعه پورتال سازمانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی